Wizytówki wybranych dostawców usług call/contact center oraz usług dla branży cc



appk.io

appk.io sp. z o.o

Jana Matejki 6, 35-064 Rzeszów

NIP 5170380211

KRS: 0000666058

http://appk.io                                               

contact@appk.io

Zakres usług: Strony WWW i serwisy internetowe, aplikacje internetowe (B2B, B2C), aplikacje mobilne (Android, iOS, Windows Phone, Technologie Beacon)

Klienci: MMŚP i duże przedsiębiorstwa. Branża farmaceutyczna, ubezpieczeniowa, edukacyjna, eventowa, samochodowa, turystyczna, FMCG, teleinformatyczna, startupowa

 

Daxen IT

Daxen IT Sp. z o.o sp. k.
al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów
biuro@daxenit.pl
tel.: 509 617 860
www.daxenit.pl
Zakres usług: generowanie leadów sprzedażowych, umawianie spotkań, przeprowadzanie badań potrzeb, satysfakcji, organizacja webinaru, analizy rynkowe, szkolenia oraz consulting działu marketingu i handlowego.


Directan

Directan Sp. z o.o.
ul. Nowy Rynek 6/12, 62-002 Suchy Las
info@directan.pl
www.directan.pl
tel: 61 843 98 80, 509 753 976
Zakres usług: bazy danych biznesowe i konsumenckie, leady sprzedażowe, umawianie spotkań, e-mailing, sms, HLR, kampanie informacyjne
Klienci: Call Center, banki, finanse i ubezpieczenia, firmy handlowo-usługowe, IT, agencje marketingowe, wydawnictwa, domy mediowe

Idea Call Center

Idea Call Center Sp. z o.o.
Al. Rzeczypospolitej 10/35, 02 - 972 Warszawa

Działalność operacyjna w Radomiu:
ul. Główna 9
26-600 Radom

www.ideacc.pl
info@ideacc.pl
Tel. 22 292 70 00 lub 501 086 348

Idea Call Center to kameralne contact center, koncentrujące się na indywidualnym podejściu i wnikliwej analizie każdego projektu. Jesteśmy firmą oferującą szerokie spektrum usług. Gwarantujemy ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie.

Simio Polska

Simiopolska Sp. z o.o.
ul. Moniuszki 7
40-005-Katowice
Tel: +48 32 420 60 30
www.simiopolska.pl
Email: grzegorz.pieciak@simiopolska.pl
Dyrektor Zarządzający 600 042 881
Usługi: specjalizacja telesprzedaż (akwizycja, utrzymanie, up i x-sell); Infolinie informacyjne oraz sprzedażowe, windykacja;
Klienci: telekomunikacja, finanse, energia, szkoleniowe.

Systell

Systell sp. z o.o.
ul. Pułtuska 10
61-052 Poznań

Grzegorz Grabski
grzegorz.grabski@systell.pl
Tel: 605 463 450
www.systell.pl

ZAKRES USŁUG: Jesteśmy dostawcą systemów Contact Center do wszechstronnej komunikacji z klientem. Nasze systemy wspierają działania sprzedażowe, wielokanałową obsługę klienta oraz telemarketing.

KLIENCI: Media System, K2 Dystrybucje , Międzynarodowe Targi Poznańskie

Target Media

TARGET MEDIA
ul. Grunwaldzka 515C/18a
62-064 Plewiska k/Poznania

kontakt@target-media.pl
tel: +48 881 055 077
www.target-media.pl

Bazy danych B2C/B2B, wzbogacanie baz danych, ocieplanie baz, masowe kampanie SMS, EMAIL

Zakres usług: Nasza firma specjalizuje się w tworzeniu oraz udostępnianiu wysokiej jakości, profilowanych baz danych. Udzielamy 100% gwarancji aktualności danych. Współpracujemy z największymi CC w kraju jak i za granicą. Ponadto realizujemy masowe kampanie mobilne SMS/MMS oraz EMAIL.

Teleperformance

Teleperformance Polska
ul. Domaniewska 50

Tel. 22 468 70 00
Faks: 22 519 77 01
Email: Mariusz Odkała, Prezes Zarządu, mariusz.odkala@teleperformance.com
www: www.teleperformance.com

Zakres usług: Omnikanałowa i wielojęzyczna obsługa klienta, wsparcie techniczne, wsparcie back-office oraz sprzedaż telefoniczna dla globalnych firm z sektora B2B i B2C. Obsługujemy ponad 20 rynków w 17 językach.

Klienci: branża e-commerce, retail, nowoczesne technologie, bankowość i finanse, energetyka, media, FMCG i inne.

Unified Factory

Unified Factory S.A.
Al. Solidarności 117/309
00-140 Warszawa
www.unifiedfactory.com
T: +48 22 45 12 816
sale@unifiedfactory.com
Zakres usług: Nowoczesna platforma Call/ Contact Center wykorzystująca sztuczną inteligencję do automatyzacji i zarządzania procesami sprzedaży i obsługi klienta w kanałach głos, video, SMS, chat, e-mail czy facebook messenger.
Klienci: AXA, Tivron, Visa, Databroker, Wiedza i Praktyka, Whisbear, Migam, Forum, Concare IT.

VMBS

VMBS Sp. z o.o.
Ul. Zawiła 69, 30-390 Kraków
Tel: 12 323 60 94
Fax: 12 376 74 26
j.rzepisko@vmbs.pl
www.vmbs.pl
Zakres usług: Integracja z systemami call-center, automatyczne infolinie, obsługa informacji zwrotnej, automatyczne ankietowanie, badanie poziomu obsługi konsultantów, systemy masowego powiadamiania: SMS,VMS, e-mail
Klienci: Teleinvention, Grupa Unima 2000, Nuuxe, Cummins, Administracja